12 listopada, 2013

Kolory Jesieni: szydełkowa chusta w kolorze indygo


Kiedy byłam małą dziewczynką, wprost uwielbiałam dni, które miały rozpocząć letnie wakacje. Nie mogłam się doczekać zakończenia roku szkolnego, kiedy będę wreszcie mogła spędzać gorące słoneczne tygodnie na plaży. Miałam nadzieję, że lato nigdy się nie skończy. Teraz to zupełnie inna sprawa. Wolę te ciepłe i mniej intensywne promienie światła, tak typowe dla jesieni. Powietrze wydaje się świeższe i bardziej przejrzyste. Ale najbardziej ubóstwiam wszystkie żółte, czerwone, rdzawe i brązowe odcienie natury, które otaczają mnie gdziekolwiek spojrzę lub pójdę. Są zadziwiające i piękne.
* * *
When I was a little girl, I just loved days when Summer holidays were about to start. I  couldn't wait for school break and hot sunny weeks spent by the seeside. I hoped Summer would last for ever. Now, it's a totally different story. I prefer those warm and less intense sun rays, so typical for Autumn. The air seams to be fresher and clearer. But what I adore the most, are all the yellow, red, rusty and brown shades of coloures of nature, surrounding me everwhere I look or go. They are amazing and so beautiful. 





Jesienią lubię też otulać się ciepłymi swetrami i szalami. Tę szydełkową chustę wydziergałam bardzo szybko. Użyłam włóczki w kolorze indygo i ceglastym, a efekt jest iście piorunujące. Teraz będzie to chyba moje ulubione jesienne zestawienie odcieni :-) A Wy jakie jesienne kolory lubicie ze sobą łączyć?
* * *
I also love to wrap myself up with warm sweaters and scraves during Autumn. This shawl I crocheted quite fast. I decided to use indigo and bricky yarn coloures, and the effect seams to be really staggering. I think it's going to be my favourite autumn shade match now :-) And what autumn coloures do You prefer to mix?












To tyle, jeśli o mnie chodzi. Robi się coraz chłodniej, więc nie pozostaje mi nic innego jak owinąć się chustą i umknąć w jakiś ciepły kącik.
Miłego słonecznego tygodnia moi Drodzy :-)
* * *
That's all for me today. It's getting colder and colder, so I guess it's time I wrapped up myself with the shawl and hide in a warmer corner.
Have a nice sunny weekend my Dear :-)



Happy sewig, see you!
Agata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co o tym myślicie?
Podzielcie się ze mną :-)