14 lipca, 2013

Summer Flower Leggings


Hi, how was your weekend? Summer time always makes my mood to choose more colorfull and printy outfits. Whenever I occur to upcycle some juicy, flowery or funny printed fabric I can't help myself to make use of it immadiately. So this time I sew a pair of girl's leggings. First I thought of making a cute summer dress, but when I searched the internet for some inspiration, I had no doubts at all: leggings are no. 1 in fashion world. Well, instead of drafting a pattern on my own, I used one from Fabricate And Mira. And it turned out perfect for what I needed. Would you like to se the results of my summer sewing? Here you go.
* * *
Witajcie, jak Wam minął weekend? Mnie lato zawsze tak nastraja, że zakładam na siebie ubrania w nieco żywszych kolorach i nadrukach. I zawsze kiedy uda mi się odzyskać jakieś soczyste, kwiatowe albo zabawnie wzorzyste tkaniny, nie mogę się powstrzymać, żeby od razu nie zrobić z nich użytku. Więc tym razem uszyłam parę dziewczęcych leggingsów. Najpierw zastanawiałam się nad uszyciem jakiejś słodkiej letniej sukienki, ale kiedy zajrzałam do internetu w poszukiwaniu inspiracji, nie miałam już żadnych wątpliwości: leggingsy są numerem 1 w świecie mody. Cóż, dałam sobie spokój z samodzielnym wykrojem i posłużyłam się gotowym od Fabricate And Mira. I okazał się idealny dla moich potrzeb. Chcielibyście zobaczyć rezultaty mojego letniego szycia? Proszę bardzo.


 
Helen Crafty Stall

Helen Crafty Stall

Helen Crafty Stall

Helen Crafty Stall
My Mom gave me this lovely and amaizingly strechy fabric. It was a rediculously large t-shirt with lace short sleeves, which I also decided to use to make leg cuffs. Lace - the same as leggings - is extremely trendy these days. Althought I don't blindly follow the fashion trends, I love the lace accents anyway. Don't you think these lace cuffs fits leggings perfectly?
* * *
Moja Mama dała mi ten uroczy i niesamowicie rozciągliwy materiał. Był to niedorzecznie ogromny t-shirt z koronkowymi krótkimi rękawami, które również postanowiłam zużyć, tyle że na nogawki. Kronka - podobnie jak leggingsy - jest ostatnio niezwykle modna. I chociaż nie podążam ślepo za modą, to i tak uwielbiam takie akcenty. Uważam, że te koronkowe nogawki świetnie pasują do leggingsów, a Wy jak myślicie?

Helen Crafty Stall

Helen Crafty Stall

Helen Crafty Stall

See leggings on sweet little model :-)
* * *
Zobaczcie leggingsy na słodkiej małej modelce :-)

Helen Crafty Stall

Helen Crafty Stall

Helen Crafty Stall

Helen Crafty Stall

Helen Crafty Stall

Helen Crafty Stall

Helen Crafty Stall

Helen Crafty Stall

While I was making spring wardrobe cleaning, I gathered lots of  lovley printed fabrics and already made up some ideas of their usage. I was thinking, if there are more printed fabrics lovers among You - my Lovely Readers, I announce there will be more how-to's and inspirations about sewing things from such fabrics here on Helen Crafty Stall. Or, maybe You have some suggestions for the summer tutorials? If so, please write them while making comments. Let's share ideas with each other :-)

Have a nice summer Monday!

* * *
Podczas wiosennych porządków w szafie, zebrałam sporo fajnych drukowanych tkanin, i już wymyśliłam, co z nimi zrobić. Tak sobie myślałam, jeśli jest więcej miłośników nadruków wśród Was moi Drodzy Czytelnicy, zapowiadam, że będzie tu w Helen Crafty Stall więcej tutorialów i inspiracji o szyciu rzeczy z takich tkanin. A może Wy macie jakipropozycje na letnie tutoriale? Jeśli tak, napiszcie je w komentarzach. Dzielmy się wspólnie pomysłami :-)

Życzę Wam miłego letniego poniedziałku!




Happy sewing, see you!
Agata




[THIS PATTERN IS A HOME USE ONLY, NOT FOR THE COMMERCIAL]


2 komentarze:

  1. Świetne nogawki. Pomysłowe :) I te kolorki takie akuratne na lato. Oby słońce dłużej gościło na niebie bo to co sie teraz dzieje...brrr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki :-) Baaaaaardzo lubię kolory :-) Mam nadzieję, że słońce Nas w tym roku nie zwiedzie :-)

      Usuń

Co o tym myślicie?
Podzielcie się ze mną :-)