06 listopada, 2012

Pinwheel inspiration

I've been going through some inspirations for an autumn project and I came across an adorable and unique detail,  which is doubtless a pinwheel. But when it comes to sew, the match to pinwheel is in fact, not so obvious ;-) Owing to googiemomma who had made an adorable pinwheel dress, it got me thinking about. And I eventually made such a cute pinwheel on my own (following by googiemomma tutorial) using fabric from an old pillow case. It's attached not into a dress, but to a turcuise child's sweater (made from an old one as well). And voila! :-)
* * *
Poszukując inspiracji na kolejny jesienny projekt, natrafiłam na pewien uroczy i niepowtarzalny krawiecki detal - wiatraczek. Ale kiedy miałam zabrać się za szycie, myślałam głównie o tym, do czego tego wiatraczka użyję ;-) Wiatraczkowa dziewczęca sukienka uszyta przez googiemomma spędzała mi sen z powiek. W końcu zebrałam się na odwagę, i sama zrobiłam ten nieszczęsny wiatraczek (dzięki tutorialowi od googiemomma). Użyłam do tego materiału ze starej poszewki na poduszkę. Ale ozdobiłam nim nie sukienkę, lecz turkusowy dziecięcy sweterek (odnowiony ze starego swetra). 
I oto on! :-)


{A Pinwheel sweater}


helencraftystall.blogspot.com

helencraftystall.blogspot.com

helencraftystall.blogspot.com

helencraftystall.blogspot.com

helencraftystall.blogspot.com

You like it? Well, go make one on your own! 
* * *
Podoba się Wam? Więc zróbcie podobny samodzielnie!



Happy sewing, see you!
Agata



Photobucket


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co o tym myślicie?
Podzielcie się ze mną :-)