17 grudnia, 2015

DIY imienne bransoletki



To miała być drobna mikołajkowa niespodzianka dla mojej małej elegantki, wiecie - taka na ostatnią chwilę. Właśnie z myślą o niej i w wielkiej tajemnicy zabrałam się do dziergania włóczkowej bransoletki. Wydawało mi się, że skoro znam dobrze upodobania swojego dziecka, nie będzie to nazbyt trudne zadanie. A jednak! Córa dość szybko zorientowała się, co kombinuję i niespodziankę trafił szlag. Zupełnie nieoczekiwanie moja już "nie-niespodzianka" przerodziła się w całkiem inny pomysł, i zamiast jednej bransoletki powstały trzy - imienne i spersonalizowane :-)




Od początku zamierzałam zrobić coś bardzo prostego i niezbyt wymyślnego. Zależało mi, by wzór bransoletek nie był przeładowany, bo główną ozdobą miały być koraliki z literkami. Kupiłam je kiedyś w markecie za przysłowiowe grosze i teraz mogłam ich użyć. Przypadkowo trafiłam na przejrzysty tutorial (klik) i już po paru chwilach miałam gotowe mikołajkowe upominki :-)






Wszystkie bransoletki zapinają się na ozdobny guzik, żeby się tak łatwo nie zsuwały podczas noszenia. 




To jeden z tych wdzięcznych projektów, który nie kosztuje wiele pracy a daje mnóstwo radości. Z tego co wiem, adresatki, do których trafiły bransoletki były zaskoczone i zadowolone. Czegóż chcieć więcej? :-)



See you!
Agata

18 komentarzy:

  1. ładne! chyba sobie takie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I wiadomo czyja jest czyja:) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne bransoletki:) Muszę taką zrobić córce:) Pozdrawiam i dziękuję, że wpadłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci bardzo :-) Będę regularnie wpadać jeśli nie masz nic przeciwko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne bransoletki :) Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo spersonalizowane,osobiste i najzwyczajniej ładne i niezwyczajne ;-) Pozdrawiam i z miłą chęcią staję się obserwatorem Twoich prac.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Naprawdę świetny pomysł na prezent :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i eleganckie wykonanie :) Podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo miło mi to słyszeć :-)

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślicie?
Podzielcie się ze mną :-)